søndag 11. mars 2012

Hjemme etter helgen

Da er jeg hjemme etter helgen, eller nesten hjemme da, jeg bor litt lenger oppe i bakken, vi er nede med en venninne nå. Skikkelig trøtt etter bussturen, som dere ser på bildet.


Jeg hadde med meg Annk hjem i helgen, egentlig skulle siv og være med men hun kunne ikke likevel. Jeg har to små søstre, en på 4 og en på 6 og de holdt Annk opptatt hele helgen. Vi kom på fredagen, spiste pizza og koste oss, på lørdagen var vi ute å tok bilder og på kvelden var vi i bursdag til søskenbarnet mitt. Litt senere lørdag så vi filmen "scary movie 3" og jeg har en ting og si om den, morsom! Altså, det krever jo at du har sett endel skrekkfilmer da, men jeg og Annk likte den vertfall. I dag har vi bare slasket og etter nesten en hall time i bil og ca en og en hall i buss er vi endelig hjemme, i leiligheten til venninnen vår, siv. Gleder meg til å legge meg nå, jeg er trøtt.

AU.ICA

1 kommentar: