søndag 25. mars 2012

Nerder meg

Jess da sitter jeg her hjemme i kjelleren å nerder. Jeg har jobbet endel med en eksamensoppgave i økonomi nå, men jeg orker ikke mer av den akkurat nå så jeg tenkte jeg kunne gjøre litt biologi, men måtte bare blogge litt først. Så nå har jeg rettet håret mitt og sminket meg bittelitt, sånn jeg ikke skremme dere. Sitter fortsatt i kosebokse, har ikke tenkt meg ut av huset med det første.



Heldig med bildet i forhold til hvordan jeg ser ut nå. Men nå skal jeg skrive biologi artikkel om prevensjon, kondomer og p- piller. Skikkelig spennende tema. Det tar lang tid, i og med at jeg er sånn halvveis på facebook samtidig. Esj, nå fikk jeg lysst å spille tetsis, men nei, jeg skal nerde.

AU.ICA

2 kommentarer:

  1. Nydeligt bilde av deg :)
    Bra du nerder du og <3 noe til felles med meg da ;)

    SvarSlett
  2. utrolig søt du er <3

    SvarSlett