fredag 23. mars 2012

Jordbær smoothie

NAMMMMM !
Eller hva sier dere, ser ikke disse jordbærene gode ut? Jo det gjør de. Nam.

Jeg har egentlig nettopp stått opp, sitter på kjøkkenet i pyjamas, skal jo ikke på skolen før litt over 12. Herlige fredager, kan sove lenge og lage smoothie.

Når jeg lager jordbær smoothie lager jeg det med jordbær, litt appelsin jus og en banan. Det er en kjempe god kombinasjon.

Så nå sitter jeg her å drikker smoothie og leser til historie prøven jeg skal ha når jeg skal på skolen senere. Gleder meg til den liksom. Har hele to kapittel i pensum til den prøven. Kapittel 12 enevelde og opplysningstiden i Europa og kapittel 13 Den dansk- norske unionen.

Ganske fornøyd med resultatet ja!

6 kommentarer:

  1. NAM, det så skikkelig godt ut, nå ble jeg sulten!

    SvarSlett
  2. Naaaaaam! Vil ha! c:

    Lykke te på prøven <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Christine, tror nok jeg trenger det ja.
      Bare å komme bort her, lagde vist litt mye :)

      Slett
  3. Ser kjempegodt ut, lag sånn til meg neste gang du er hjemme! :) Veit ikkje koffor ei kjem som anonym men de e mei Thea ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. veit det e dei, men joda, kan lage lånn i sommar, når det e norske jordbær :)

      Slett
  4. Lykke til! Kanskje jeg prøver den smoothien en gang!;)

    SvarSlett