torsdag 22. mars 2012

Ny klokke

Jeg bare måtte ha den. Jeg har egentlig ville kjøpe en sånn stor klokke lenge nå, men de er ganske dyre da. Dere skjønner jeg var nede på butikken til tante og skulle se etter noen bokser til å ha i skapet da jeg så klokken. Den kostet rett under 200 så da måtte jeg bare ha den. Men se hvor kul den er da!



Nå sitter jeg her med musikk på ørene og prøver å gjøre økonomi innleveringen, jeg har en historieprøve i morgen jeg egentlig burde lese til, men tror jeg får gjøre det i morgen tidlig. I helgen skal jeg gjøre litt biologi, og skrive en artikkel om kjønnssykdommer. Så nå er det bare å kalle meg nærd.
ps. blir kjempeglad om dere legger igjen en kommentar og forteller meg hva dere syns om klekken!

AU.ICA

3 kommentarer:

  1. Den var bare ekstremt kul !

    SvarSlett
  2. jeg bare elsker sånne store klokker, nærd foresten ;)

    SvarSlett