lørdag 24. mars 2012

Vår bilder

I helgen er jeg hjemme på gården til pappa. Jeg har to små søstre her, men jeg legger ikke ut slike bilder hvor en kan se ansiktene deres, nevner heller ikke navnene deres på bloggen. Her er noen av de bildene jeg har tatt i dag. Kunne ikke helt velge, så det ble litt mange, ops.


Over her er det søsteren min og katten som ser ned i en bøtte med jord, ikke ser jeg hva som var spennende med den men alt er vel mer internsang når en er liten. Under her er katten vår igjen.


Jeg har testet ut mange vinkler og syns mange av de bildene som bare er en liten del av kroppen eller en del av selve tingen en tar bilde av, sånn som nedenfor her.


Søsteren min syns det var veldig morsomt å late som om hun trakket på krokusene, og det ble det et sånn søtt, litt kult, stilig bilde av.


Etter jeg og søstrene mine hadde vert nede med farmor og raket løv, ville vi plante kastanjene mine og det er det dere ser bilde av her under.


Nede i farmor sin hage har det ikke blåst like mye som det har her oppe, så dette bildet tok jeg der nede, våre er mange knekt av vinden, og det var kaldt her oppe så de var ikke åpne.


Dette bildet er fra når jeg og søsteren min ryddet i hagen, syns det ble ganske bra, som dere ser var det veldig fint vær tidligere i dag.


Nå skal jeg spise pizza, blir kos, legg gjerne igjen en kommentar om hva dere syns om bildene mine, da blir jeg glad.

AU.ICA

1 kommentar: