søndag 29. april 2012

Stadt !

Det ble ikke noen Trondheim tur på meg likevel, men jeg dro hjem til Stadt jeg. Jeg har kjørt ut i Ervika og litt sånn. I går var vi i Ørsta, jeg kjøpte kjole/fintopp, til konfirmasjonen til søsteren min. Og på kvelden tok jeg meg en tur med kameraet mitt ned på moloen. 


Det er ikke så verst her på Stadt da, sånn egentlig. I dag skal jeg inn igjen til Eid. Sååå, driver å forbereder meg på lange timer på bussen. Jeg liker ikke buss. Men jaja, nå tenkte jeg at jeg skulle legge meg ute i hengekøyen en liten stund, her hjemme er det SOL, et sjeldent syn! Det er vel ikke spesielt varmt fordi om da, men jeg SKAL legge meg ut en stund, tar med boken min. Koselig helg, hva har dere gjort i helgen?

AU.ICA

1 kommentar:

  1. Fint bilde ! :D Nå fikk jeg og lyst til å gå tur ute og ta bilder !

    SvarSlett