tirsdag 24. april 2012

UKM nett-tv + Trondheim

Jada UKM helga e over og dere kan finne meg på nett-tv. Her er et litt rart / skeivt bilde en fotograf der tok av meg, og her finner dere den scenen jeg er med i : http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/841799/
Det er bare et intervju, egentlig ikke noe spennende. 


Rart bilde av meg ja, haha. Her kommer et bilde av sparebørsen min og:


Jeg fant ut i går at jeg skulle ta meg en tur til Trondheim. Jeg har nå tømt sparebørsen min og så reiser jeg på fredag med natt bussen. Det kommer oppdatering og bilder om det neste uke. Legg gjerne igjen en kommentar på tv greiene. Da blir jeg bare glad.

AU.ICA

2 kommentarer:

  1. nice sparebørse !

    SvarSlett
  2. Ja, enig med anni, sånn vil jeg og ha. Kult at du var på nett-tv forresten :D

    SvarSlett