lørdag 12. mai 2012

Annk - bursdagsfeiring

På torsdag hadde vi bursdagsfeiring for Annk, hun ble hele 17 år! Så da er vi like gamle i noen måneder helt til jeg blir 18 i sommer. Jeg hadde egentlig tenkt å blogge om dette torsdagskvelden, men jeg var så trøtt når vi var ferdig med feiringen at jeg ikke orket. Men her er da et innlegg. Dere kan sjekke henne ut her: http://artisticdreams.blogg.no/ Og her er et bilde av oss på fødselsdagen!




Veldig fint bilde, ja sant, det syns jeg og. Haha, jeg syns jeg så litt merkelig ut da, men sånn ble det da. På bursdagen til Annk lagde vi god middag; kylling og ris, nam ! Vi hadde noen venner over og laget kake med is. Også nam! Det var kjempe koselig. Stor er hun blitt, glad er jeg i hun <3

AU.ICA

6 kommentarer:

  1. Høres bra ut! :D Får ta igjen litt feiring neste gang eg kjem te Eid <3

    -crhistinebooe.blogg.no

    SvarSlett
  2. Ja, det får vi jere :D <3

    SvarSlett
  3. Elsk bloggen din? Nehei!
    Du drive no berre å rakka ned på andre!

    "Du kan berre slutte, for ingen hadde vel merka det"

    SvarSlett
  4. Haha, herregud, ikke ta deg så nær av ting, hvorfor bryr du deg om min mening, du hadde jo allerede tre stykker som sutret over at du skulle slutte ...

    SvarSlett
  5. Ja, nå har du ivertfall en som vil at du skal slutte! ;)
    Sikkert ingen som hadde merket eller brydd seg :p

    SvarSlett
  6. Sikkert ikke, kunne ikke brydd meg mindre,jeg blogger for å bruke det som dagbok, dele bilder og minner med mine venner og andre. Ikke for hva merkelig grunn du har, viss jeg ikke blogger på en måned gjøre det ikke noe, men jeg kan si deg en ting, jeg er ganske så sikker på at jeg har flere lesere en deg. Og kanskje ikke noen hadde brydd seg og jeg sluttet, og kanskje ingen hadde merket det, men jeg hadde bryr meg enda mindre og jeg hadde vertfall ikke merket det om jeg sluttet.

    SvarSlett