mandag 7. mai 2012

Kattunger - ca en uke gamle

Sist jeg var hjemme så jeg det at katten vår skulle ha unger, og nå i helgen da jeg var hjemme igjen hadde den fått fire små nydelige. De er nå litt over en uke gamle og har akkurat åpnet øynene. Her ligger den ene på meg, lyset ble litt rart på grunn av fargen på genseren min.


Det første bildet var nok det beste, men det var fire søte katter. Moren deres er veldig på passelig med ungene sine, men begge søstrene mine på 4 og 6år får lov å holde, klappe og kose med dem, hun bare lager sånne koselige mammakatt lyder.Det er tre som er litt mørkere og så er det den oransje.




Jeg bare elsker kattene i denne størrelsen, de er selvfølgelig kjempe søte når de begynner å stabbe rundt og, men denne alderen her er bare super søt, akkurat fått øynene opp. Gleder meg til å se hvor mye de har vokst når jeg skal hjem til 17. Mai. Det blir koselig.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar