tirsdag 29. mai 2012

Me Love You

Jeg kjøpte noen øredobber når jeg var i tyskland, og nå fant jeg ut at med de tre hullene jeg har i øren kan jeg skrive "Me Love You" litt søtt liksom. Her er et veldig fint bilde da, ser litt skeiv ut, men det er bare sånn jeg er. Det vet dere som leser fast her.


Tenkte også jeg skulle dele denne sangen her: Dog Days Are Over, har fått skikkelig dilla på den, vet ikke helt hvorfor, egentlig ikke helt min type musikk, men denne likte jeg godt!


Så hva syns dere, søte øredobber, kul musikk? Her er det herlig med sol og fint vær, synd det er kaldt i dag, viss det hadde vert varmere tror jeg at jeg hadde gått ned og badet. Har du badet i år?

AU.ICA

3 kommentarer:

  1. Nice med øredobber!

    SvarSlett
  2. Tyskland! Hvorfor har de ikke slike kule øredobber i norge?

    SvarSlett
  3. Florence + The Machine har mange kule sanga, du bør høyre Heartlines og No Light, No Light også :)

    SvarSlett