fredag 22. juni 2012

Ervika - solnedgang

Jeg og mamma var i Ervika i går og da tok jeg endel bilder, klarte ikke helt å bestemme meg for hvilke bilder jeg skulle bruke, så det ble nok litt mange. 



I denne elven her pleide jeg å øve på å svømme når jeg var veldig liten, vi sto på ene siden og så svømte vi over. Mange gode minner herfra, bading med venner.



Syns bildet over her ble ganske bra. Nedenfor ser du ett sånt sittested som er rett nedenfor teltplassen i Ervika. Den er bygd opp av steiner, plank og rekved.


Og så er det en slags mann på midten, ganske stilig. Jeg kjørte ut så da fikk jeg litt kjøretrening også, driver jo på med lærekjøring for tiden.



Det over her har jeg nå som profilbilde på facebook, syns det ble litt fint, selv om kvaliteten ikke var den beste, under her er hoppe bilde av meg og så kommer det et hoppebilde av mamma også.




Jeg er kjempe glad i litt rare vinkler, og litt uvanlig fokus, syns det over ble bra. Under her ser dere min fot og en baby fotspor, jeg syns det var så søtt at jeg bare måtte ta bildet av det, men når jeg ikke hadde med min egen fot så det egentlig bare ut som en vanlig fotspor.



De drev på å lagde til jonsokbål der ute på stranden, det er derfra traktor sporene kommer, men syns det så litt ut som om en hadde kjørt rett ut i vannet, men tror bare de var så vidt nedi når de skulle snu.


Likte godt fargene på dette bildet over her, sommer stemning. I morgen skal jeg først på Måløy-dagene og så er det jonsokfeiring inne i skolen. Det skal bli kjekt, hva skal du i morgen, på jonsok?

AU.ICA

5 kommentarer:

  1. Kjempe fine bilder !

    SvarSlett
  2. Fiiiiiine bilde <3

    Må kose deg på Måløy-dagane :D

    Eg ska grille me familien i måro. Trur vi blir ein del folk, so eg håpa været helde seg opplett :D

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, ei skal kose meg, det må du og, jaaa, vi håpa på fint vær alti resten av livet !! :D :D :D

      Slett
  3. Kjempe fine bilde Sunniva!!! :) Du sa jo vi måtte ta bilde i helga! Søndag?? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaaa, overnatte, så bilder om søndagen :) !!

      Slett