onsdag 27. juni 2012

Fjelltur - Bergs hornet og Nausane

I dag tok jeg og mamma oss en kveldstur på fjellet. Skikkelig fine tur, tok bare 6 - 7 bilder, men det var deilig å bare være ute å gå litt. Første bildet her er tatt rett før du kommer ut til vennet fra en liten skog.



Vi gikk på to av de toppene som er på Seljesiden, De heter Bergs hornet og Nausane, veldig fin tur har ikke gått her før nå. Lærekjørte til og fra der vi skulle begynne og gå.



Hadde vel egentlig ikke så mye å blogge om, men jeg skal tidlig opp i morgen for jeg skal til Eid, så sov godt da folkens! Anbefaler denne turen, kjempe fin fjelltur.
NB: alle bildene i dette innlegget er null redigerte, la de rett inn på dataen og ut hit.

AU.ICA

2 kommentarer:

  1. De tre første der, skikkelig digge bilder :D !

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, likte ikke det siste så godt jeg heller men syns jeg måtte ha bilde av begge skiltene, sååå, hadde ikke noe annet ;)

      Slett