lørdag 9. juni 2012

Hyllestad

Når jeg kom hjem fra Oslo på torsdag kveld fant jeg og Annk ut at jeg skulle bli med hun hjem. Så fredag etter noen timer på skolen hoppet vi på bussen, så videre inn i båten og avgårde med oss.



Vi har selvfølgelig tatt en hel masse bilder allerede, noen på båten og så noen når vi var ute å gjekk tur i går. Jeg syns jeg måtte dele noen av bildene. Vi kjedet oss litt på båten så der ble det nok endel tulle bilder, men når vi var på båten tok vi mest bilder med mitt kamera og jeg har selvfølgelig glemt ledningen, kommer bilder fra mitt kamera etter helgen.


Det var deilig vær i går så vi var ute å gikk tur, legger ikke alle bildene fra den turen inn her, det var nok litt for mange. Forresten viss dere vil sjekke ut hun jeg er med er det bare å gå til: http://dressedinblue.blogg.no/ her blogger hun. Regner nesten med det kommer litt bilder fra turen vår der og.



Foreldrene til Annk hadde bryllupsdag i går. Når vi kom dro vi på kafé og på kvelden plukket vi blomster til dem, bildet over her. Da ble de glade! Jeg er selv veldig glad i blomster som vokser vilt, syns det ble en fin bukett.


Så måtte jeg bare balansere litt på fenderverket, sommer følelse! I dag startet vi dagen med å shoppe på isbilen. Vi sov til sånn ca klokka 1, deilig å kunne sove lenge. Vi har spist rømmegrøt og nå skal vi straks ut og plukke blomster til tanten til Annk.

AU.ICA

1 kommentar:

  1. Fine bilder, nå fikk jeg sommer følelse her ! Takk <3

    SvarSlett