søndag 24. juni 2012

Måløydagene og jonsok

I helgen har det vert måløydagene, vi var der i går, kjempe kjekt. Vi tok karuseller, prøvde forskjellige konkurranser og leker. Jeg vant denne fuglen her. Vi fant en blå venn til mammaen min, jeg måtte bare ta et bilde av den og jeg.




Etter litt kom en venninne av meg, vi kjøpte billetter og så var vi klare for at moroa skulle begynne. Da hadde koppene og så en som de kalte "no limit", koppene blir jeg svimmel av men ikke noe mer, denne "no limit" var kjempe morsom! Koppene tok jeg 3 ganger og same med "no limit".



Det er meg der oppe med rød strømpebukse. Så var disse folkene her da. Vegard og Bård Leite, mamma og søsteren min var inne å så på dem, jeg tok bildet og så gikk jeg igjen. Mens de spilte var jeg ute i en av bodene å så på piercinger, savner den jeg hadde i navlen. Har egentlig litt lyst å ta en i leppen, men hadde jo liksom bestemt meg for at jeg ikke skulle ha noe i ansiktet.



Når vi kom hjem var det rett på jonsokfeiring. Vi hadde stort bål, rømmegrøt og grillmat. Ganske mye folk der i forhold til at vi er en så liten bygd. Kjempe koselig feiring, men når myggen kom var det ikke mulig å være ute lenger. Esj, dumme mygg!!

AU.ICA

3 kommentarer:

  1. Jeg og var der !! Så deg ikke jeg :o Men hadde det kjekt da, KARUSELLER !!! <3 <3

    SvarSlett
  2. Eg e LETT me neste år! :D Føle eg går glipp av alt som skjer :((

    // Awww, elska deg og <3

    -crhistinebooe.blogg.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Få med deg eidamessa du, det blir kjekt :) <3

      Slett