torsdag 28. juni 2012

Minette Walters - Fox Evil

Da er jeg ferdig med noken min, roman av Minette Walters på ca 400 sider. Den het originalt "Fox Evil" men jeg leste den på norsk og da hadde de gitt den en ny tittel "Fox", ja ikke sant, ganske bortkastet å ta bort Evil, Fox er jo ikke norsk det heller.

Dette er den 10ende boken i serien, men jeg begynte her jeg, har ikke lest de 9 før. Det var en spennende roman, mye som skjedde og det var ikke før det bare var ca 15 sider igjen at en virkelig skjønte hva som foregikk. Hun skriver kjempe bra, og jeg har definitivt tenkt å lese flere av bøkene hennes.


Ser ikke ut som noe spesielt skummelt menneske den damen her, ser veldig koselig ut. Jeg anbefaler boken for dere som liker krim, men denne boken inneholder endel annet, er ikke så mye sånn etterforsking, mer historien i seg selv som er bra. Lån boken på biblioteket og kos dere!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar