fredag 8. juni 2012

Oslo

Jeg har vert i Oslo fra mandag, kom igjen i går kveld. Jeg har hatt en kjempe kjekk tur med mange kjekke mennesker. Tok ikke så mange bilder, men noen ble det nå likevel. Måtte jo ta bilde av meg og tigeren!


De som kjenner meg vet at jeg elsker klokker, jeg tok bilde av noen av klokkene jeg så rundt om, men når jeg satt på trikken og buss kunne jeg ikke ta bilde. Så for eksempel en klokke som var neon blå, men den har jeg ikke bilde av. Her er likevel noen av dem da.




Når vi hadde gått rundt i Oslo noen timer på tirsdag etter vi var ferdige på rikshospitalet og UiO satte vi oss her med denne klokken og slappet av litt, da kom det en måke og fy så nærme den kom!


Jeg ble selvfølgelig super redd, tror jeg underholdt noen av de andre som satt der. Så litt etterpå kom disse to små søte, de og var veldig nærme, men hvem er vel redd for noen så små?


Syns de var utrolig søte. Vi så og en kinesisk måse, det er de med prikker og de lager en sånn rar lyd, høres egentlig mer ut som en katt en en ful. Men ja, kjekk liten uke i Oslo.

AU.ICA

1 kommentar: