søndag 10. juni 2012

Shadow - ikke lenge igjen

Da er det ikke lenge igjen til jeg skal avsted å hente vidunderet! I uke 27 skal jeg og familien til Kristiansand og på veien hjem skal vi innom Kongsberg å hente han. Dette bildet under her er det den tidligere eieren som har tatt.


Det er en nydelig hund. Jeg var jo i Oslo denne uken og på onsdag som var kom de å besøkte meg, jeg var med onkelen min så da var det ikke så langt å kjøre. Her er bildet jeg har tatt selv den dagen de var å besøkte oss.


Bildet under her er det bildet jeg ble forelsket i, men er det så rart da, han er jo bare nydelig der han ligger som en og annen krøll. Jeg brukte mye tid på å finne hybel der jeg kunne ha hund og slikt og nå er jeg helt klar. Mye tid gikk og på å overtale mamma til det, men nå gleder hun seg hun og.


Kan jo ikke gjøre annet en å elske denne skapningen her!

AU.ICA

2 kommentarer:

  1. Nydelig hund !

    SvarSlett
  2. Tror nok du kommer til å få det kjekt med hund ha :) jeg og vil ha !

    SvarSlett