torsdag 14. juni 2012

Ute i hagen til mor

Da har jeg vert ute å hagen til mor og tatt litt bilder før solen krøp bak fjellene. Tok ikke så mange bilder, men jeg syns de jeg tok var ganske fine. Sjekk dem ut !



Mamma har lagt en hellegang i hagen, den er fin den, syns kanskje ikke så godt på bildet hvordan den egentlig ser ut, men var ikke bildet vinklet bra?



Mamma er veldig glad i hagen sin og i blomstre. Og når det er så fine blomster er det betydelig enklere å ta fine bilder. Dette som kommer under her, tror det var det jeg likte best:


Sommer stemning dere? Ja, jeg er ferdig på skolen for nå, andre klasse er fullført, jeg har funne ut at jeg har slasket litt mye i år, så neste år skal jeg være skikkelig NERD! Men først er det sommer dere, ferie, begynner jobb mandag, men har en uke, uke 27. Det skal bli digg. Om du er på Stadt i sommer si gjerne ifra, jeg er her, og jeg jobber ikke hele dagen!

AU.ICA

1 kommentar:

  1. Kjempe fine bilder, likte det nederste best ja ! :)

    SvarSlett