fredag 13. juli 2012

Blogg anbefaling - Miriam

Får å være helt ærlig så hadde jeg ikke noe å blogge om. Så når Miriam sendte meg linken til et av innleggene sine tenkte jeg hvorfor ikke, ja, jeg skriver en blogg anbefaling til henne. Så dere, ta å sjekk innom denne bloggen her, jeg leser ikke noen blogger fast og det vet dere, men denne bloggen er god og jeg har les endel av innleggene her. Ikke minst har hun endel kule bilder der, sånn som dette her som er tatt med selvutløser:


Dere finner Miriam på: http://jpf.blogg.no/. Jeg må innrømme at det er broren min som egentlig kjenner henne, jeg kjenner henne bare gjennom han. Men så fant vi ut at vi hadde blogg til felles og det var jo hyggelig.

Ja, sjekk hun ut. I dag har jeg vert med tannlegen. Måtte stikke 3 sprøyter, halve trynet var jo bedøvd. Når jeg kom hjem fikk jeg vite at min kjære Annk kommer i dag, så jeg har nå vasket og gjort klar senger. Gleder meg mye til de kommer. Blogges.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar