onsdag 25. juli 2012

Ervik - solnedgang og lykke

I går ville mamma ut i Ervika å se på solnedgangen. Vi tok med hunden og jeg lærekjørte ut, ikke lenge igjen til jeg blir 18 nå ! Hunden min, Shadow storkoste seg, sprang rundt som en tulling, jeg tok endel bilder, det øverste her er det mamma som har tatt, men de tre andre er det jeg som har tatt.



Jeg tror Shadow elsker venn, hver gang vi kommer nærme sjøen tar det ikke mer en to sekunder før han er våt helt opp på ryggen. Men bade det liker han absolutt ikke. Tror han liker sand ganske godt og, han gravde et stort hull. Han så ikke særlig fornøyd ut når jeg sa han ikke fikk lov å grave mer og fylte igjen hullet.



Shadow er ikke spesielt fotogen så det er litt vanskelig å få bra bilder, han driver bare å snur seg, legger ned ørene eller rett å slett bare ikke står stille, tror det er det som er verst, hadde noen bilder når jeg kom hjem der han egentlig bare så ut som et spøkelse, sånn blir det når en beveger seg mens jeg tar bilde.

Anbefaler alle å dra ut i Ervik å se solnedgangen, det er bare nydelig, spesielt når det var sånn som i går, helt rund sol som gikk rett i havet.

AU.ICA

1 kommentar:

  1. Kjempe fine bilder, elsker bloggen din <3 !

    SvarSlett