onsdag 4. juli 2012

Istid 4 - nytt kamera Andersson CAM 2.0

Jeg tror jeg har sagt før at jeg har fått meg et nytt kamera, jeg har ikke hatt denne typen kamera før, har bare hatt fotokamera og så hadde jeg et Go pro en periode, men det solgte jeg. Nå har jeg da kjøpt ett Andersson CAM 2.0. Den største grunnen til at jeg kjøpte det var egentlig at jeg nå sår meg hund snart og da blir det kjekt å filme den. Men jeg har egentlig ville ha filmkamera lenge, men det har liksom ikke blitt noe til. 

Men nå er det kjøpt, og da gjenstår det å lære seg å bruke det! Tar gjerne imot tips !! 

Så, ja, kamera, i går var jeg på kino med familien min, høres litt klisjé ut. Men ja det var jeg, og får en bra film! Hadde ikke noe med hvem jeg så den med, noen filmer er sånn at viss jeg ser dem med kompiser eller venninner så blir de bedre, men denne så jeg med en av søstrene mine, en av brødrene mine og mamma, kan umulig ha vert dem.



Søsteren min tok et slikt fint bilde av meg og sidplakaten, haha, fint sant? Men ja, tenkte liksom at jeg måtte ta et bilde med plakaten siden vi var på kino da, jeg pleier jo bare ha coverbildene. Men ja, anbefaler filmen til ALLE, store å små. Kjempe bra film, ser frem til en 5er, håper den kommer.

AU.ICA

3 kommentarer:

  1. Du og sid passer fint ilag, dere bør gifte dere ;)

    SvarSlett
  2. Den ska eg sjå ein dag :D

    -crhistinebooe

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det må du, den er kjempe bra :D !

      Slett