mandag 23. juli 2012

LOL - den e ikkje så dårlig som folk sier

Hei folkens! Jeg har da sett LOL og det som mange sier om at den er så dårlig er ikke sant! Det er kjempe mange kule skuespillere med og handlingen er ikke så verst den heller, altså jeg mener, det er jo den helt vanlige, ganske typiske, men ja. Det jeg skal fram til her er at filmen ikke er så dårlig som jeg trodde. Og dere sjekk ut denne kjekkasen her:



Jeg hadde egentlig ikke tenkt å se den fordi det var så mange som sa at den var dårlig, men det var godt at soolvei ville se den. Vi har også nå i nærmeste fortid sett "she's the man" og "the help" to veldig bra filmer, men de er så kjent at det er almenkunnskap.  Nå skal jeg gå en tur med hunden min og så skal jeg opp til soolvei igjen. Blogges!

AU.ICA

1 kommentar:

  1. Helt enig, bra film, og de to andre kjempe bra filmer :) !

    SvarSlett