mandag 9. juli 2012

Shadow - tre dager med meg

Da er vi på den tredje dagen jeg har hatt Shadow, og i dag har vi koset oss:


I går var vi litt over alt, vi var en tur ute på galleriet til Rite Borgunvåg. Hun har laget hundehus til meg, god venninne av mamma, men jeg kan nå si jeg kjenner henne jeg og. Hun er veldig glad i hunder og vi fikk hilse på. Hun hadde og litt nytt siden sist jeg hadde vert ute på galleriet, så ja, mye fint der.


I dag var jeg på jobb, og da ville mamma gå på fjellet med Shadow, de gikk på Flødevennet, fint vær var det, godt planlagt. Så når jeg kom hjem gikk vi oss en liten tur og så lekte vi med en plast ball. Får å si det sånn, den er ikke rund lenger, den er hullete og kantete.


I går kveld hadde jeg besøk av min kjære venninne, dere finner henne her: http://smhaaland.blogspot.no/. Da hadde vi hunden i kjellerstuen med oss og så film. Og da jeg og Shadow følgte henne hjem fikk vi møte deres hund.


Nå skal vi kose oss å slappe av resten av kvelden, jobb i morgen også. Er fantastisk glad i Shadow allerede etter bare tre dager. Men har er bare en sånn type du må være glad i!

AU.ICA

1 kommentar: