onsdag 8. august 2012

Grillings i Ervika

I går var jeg og en av mine beste venninner soolvei på Erviksanden og grillet. Det  var ikke skyfritt, vi hadde egentlig tenkt å sove i telt der, men det hadde regnet av og på hele dagen og soolvei skulle til Sandane i dag, og måtte dra litt tidlig.



Vi hadde likevel noen koselige timer, jeg, hun og hunden min. Shadow. Han elsker å være på stranden, lukter på alt og graver overalt. Jeg gir han egentlig ikke så mye annet en vanlig hundemat, men vi syns han kunne få noen pølse biter. Det syns han og, og ble veldig glad for dem.



Soolvei fikk seg en ny kjæreste og jeg viste frem hvor flink jeg er til å lage bål, jeg hadde egentlig tatt med nok ved men mamma hadde syns det var så mye at hun tok ut noe, derfor gikk vi tom, og hadde derfor ikke noe bål den siste halvtimen.



Vi hadde en kjempe super dag, kjempe koselig, skal garantert gjøres igjen. Neste gang skal vi ha med mer ved og flere folk. Vi filmet litt så kanskje det kommer noe film etter hvert.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar