søndag 12. august 2012

Sein Sommar Festivalen 2012

Denne helga som har vert har det blitt arangert Sein Sommar Festivalen (ssf) på Stadt for 10 året på rad. Vi begynte helgen på torsdag, vi kom til et fint dekket bord og god mat. Bra start. Etter maten ble det kveldsmøte og så var det igang med "bli kjent aktiviteter". Super kjekt. Men vi vet jo alle at en på disse lekene hilser på en hel masse folk og ikke husker noe særlig med navn. 



På fredagen hadde vi aktiviteter i Stadt "sentrum", vi hadde bruskasse stablign, traktoregg rulling/dytting, og traktor rygging. Veldig morsomme aktiviteter. På fredagen var det jo også møter og seminarer. Øystein Gjerme var der og for dere som ikke har hørt han så sier jeg bare en ting, dere har gått glipp av noe!



Vi har spilt endel kort og andre spill, sosialt og kjekt, som sikkert noen har fått med seg hadde jeg bursdag i går, lørdag den 11 august. jeg hadde en kjempe fin bursdag og fikk hele 6 bursdags sanger sunget. Surfing i hoddeviken er nå begynt å blir sånn vertfall litt kjent, så dere dette må dere prøve ut, her er søsteren min Thea og en venninne.



På lørdagen var vi ute i Hoddeviken, det var kjempe kjekt, jag hadde med meg min egen hund og så passet jeg litt på hunden til en venninne av meg Camilla. Min og hennes hund har funnet en god tone og leker fint ilag. De lå og slappet av sammen og da var de bare kjempe søte sammen.

Lørdags kvelden når vi kom hjem fra stranden og fikk dusjet og litt sånn var det festmiddag. Vi hadde tre retters, jeg tok et bilde av første retten men ikke av de to andre, vi hadde noen reke greier først, så noe kjøtt, grønsaker og en kjempe god saus, og til dessert hadde vi brownies med bringebær og vanilje saus. Kjempe godt var det, og kaffen til desserten satte prikken over i-en på det hele.



Jentene fra bandet Radiate sov hjemme hos oss, jeg har koset meg veldig med besøket, kjempe koselige jenter, når jeg kom hjem istad hadde de lagt inn en sjokoladeplate, en muffens og et kjempe fint kort. Jeg ble kjempe glad og håper de kommer tilbake til neste år. Det tenker jeg dere og kan, kom på Sein Somar Festivalen 2013 dere, gleder meg til å se alle der. Blogges.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar