onsdag 1. august 2012

Sminke kurs - Mocca kaffeshake - Dyreparken video - kos

I dag har jeg fått gjort mye, jeg har hatt en dag fri fra jobb så da får jeg gjort mye annet. Jeg gikk først en fin morgentur med hunden min, etter det gikk jeg opp til naboen for et kort sminke kurs. Så fikk jeg signert noen bank greier for hybelen, leier fra i dag. Klokken tre kom Soolvei, vi gikk en tur ut til Cafe Cornerstone og kjøpte en Mocca kaffeshake på hver. Der fant vi søsteren min Thea som selvfølgelig satt med kamera så da tok jeg og frem mitt.



Det var kjempe gode kaffeshaker, jeg bare elsker smaken av mocca.. Viss noen lurer på hva kaffeshake er så er det iskrem blander med sjokolade og kaffe. Likte bilde over her av soolvei, vet ikke helt hvorfor, men var noe med det.



Tok noen bilder på veien hjem også, det var så fint lys og vi hadde jo allerede sminken på oss. Hadde en kjempe kjekk dag sammen med god venninne. Fikk et fint bilde av henne og hunden min her på slutten også.


Nå har vi sett filmen Material Girls, kjempe kos film. Vi har tatt litt flere bilder men det var etter vi la inn disse bildene på dataen, deler noen av de med dere senere. Men dere får ha en fin kveld videre. Dyrehage filmen fra Kristiansand er kommet ut for en stund siden, jeg har bare glemt å legge den her, sjekk den ut på youtube! Dyreparken 2012.

AU.ICA

2 kommentarer: