lørdag 18. august 2012

Ukens innlegg - 18år - flytta - gnageleker

Heisann dere, er det ikke bare supert når jeg ikke blogger mer en en gang i uken? Haha, jaja, det ble nå bare sånn denne uken. Jeg har nemlig hatt veldig mye å gjøre. På mandag feiret jeg bursdagen min:



Jeg lagde noen kjempe gode muffens i følge søstrene mine på 4 og 6, tror de likte seigmannen spesielt godt, skulle jo ha hatt seigdame, men det var det ikke på butikken så ja. Jeg plukket blomster og pyntet alle bordene rundt i huset, over her ser du den jeg ble mest fornøyd med. Mamma lagde en bløtkake med mange gode bær.. synd jeg ikke er så glad i bløtkake, den så veldig god ut, ble spist opp selv om jeg ikke spiste av den.



Over her ser dere noen sko jeg bare måtte ha. De var på salg, kostet bare 100 kroner, og jeg bare elsker dem, det er bare så synd at jeg ikke klarer å gå med dem så lenge om gangen, de gnager litt. Under her ser dere litt av hvordan det så ut her på hybelen i starten av uken.


Nå har jeg ryddet det meste på plass, det vil si, jeg har ryddet mitt til rette men her er fortsatt ikke sofa og vi har ikke kanaler på tv-en. Egentlig gjør det meg ikke så mye, vi har ikke hat tv hjemme i sommer heller så er ganske vandt med å ikke se tv nå.


Jeg har malt kjempe mye og tenkte jeg kunne kjøpe noen leker til hunden min slik at han kunne ha noen å underholde seg med mens jeg malte, men han ødela dem bare, ballen kastet jeg, den var så ødelagt, men vi har et halvspist ustuffet stinkdyr/skunk i stuen og en tauleke. Sånn en tauleke har han hatt før og han bruker heldigvis litt lengre tid på å ødelegge dem.

Jeg trivs kjempe godt på den nye hybelen og det virker som om hunden min gjør det også, han har lenke i hagen og når han er inne ligger han for det meste å sover. Det er ikke det at han er lat, han er bare veldig glad i å sove, hihi, er som regel jeg som vekker han om morgenen. Men dere, nå skal jeg ta meg en tur ut å jogge med hunden min. Blogges.

AU.ICA

2 kommentarer: