torsdag 27. september 2012

Hjem til Stadt i helgen

Ja, i helgen skal jeg hjem til Stadt, det er tre uker siden jeg har vert hjemme nå så da ville mamma at jeg skulle komme en tur. Sist jeg var hjemme hadde jeg besøk av en liten hvalp som når er ca 5 måneder. Hun heter Una og er bare utrolig søt.


Una er den minste dere ser på bildene her, hun med grå og hvit pels. Min er den store der, han som bare elsket å ha besøk av henne. Tror de hadde det veldig morsomt begge to der de lekte rundt på plenen. Håper vi kanskje kan få litt besøk denne helgen også. Alltid bra for hunder å sosialisere.


De to bildene nedenfor er tatt her på Eid en dag jeg var ute å gikk i uken som var. Hadde med meg kameraet når jeg gikk tur med hunden min. Det med "naustene" ble litt stilig syns jeg. Var egentlig ganske fint lys denne dagen. Vi hadde en fin spaser tur.



Nå skal jeg stikke å legge meg, jeg er kjempe mega trøtt. Skal opp tidlig i morgen for å filme. Ha en fin natt alle mine kjære. Blogges!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar