lørdag 29. september 2012

tilbake ved sjøen - the lucky one

Ja, da er jeg ute med havet i gjen. Mitt kjære hjem Stadt. Bildet under her er tatt i slutten sommerferien her på Stadt, ute i Erviken. Ikke det at jeg syns det er så utrolig kjekt å være her om høsten, men det er faktisk helt greit å være her om sommeren. Nå er det alt for kaldt.

 

I dag var jeg oppe klokken åtte, hunden min vekte meg, skjønner ikke hva som gikk av han, han pleier egentlig være skikkelig trøtt tidlig på dagen. Så da var det ut å lufte han litt, tror jeg var ute ca en halv time, så nå vi kom inn igjen sovnet han med det første, jeg derimot fikk ikke sove mer. Så da sto jeg opp, jeg har til nå i dag halv ett, sett filmen "The Lucky One" og malt et nattbord første strøket.


Skikkelig bra film må jeg si. Jeg er egentlig ikke så glad i zac efron men han imponerte i denne filmen her ja! Skikkelig koselig film, litt sånn du kan se med familien og slikt, med unntak av de sexscenen som er. Syns egentlig det er litt rart at de drar de så langt i forhold til resten av filmen. Men helt greit, sier bare det hadde vert litt kleint til tider å se den med mamma.

Anbefaler filmen på det høyeste, jeg ble tydelig rørt flere ganger. Kos dere videre denne fantastiske lørdagen da dere. Vi skal lage lasagne i kvell, så tror jeg egentlig det bare blir sånn være hjemme helg. Deilig det og til tider.

AU.ICA

3 kommentarer:

  1. Fint innlegg, kos deg på Stadt du :) <3

    SvarSlett
  2. Hoddeviken? Er ikke det ervik du har bilde av øverst?

    SvarSlett
  3. Jo det er det, skrive feil, sorry :) takk :)

    SvarSlett