tirsdag 23. oktober 2012

Bergen - Hverdag - Flere bilder av kort hår


Jeg var i Bergen i helgen igjen. Kjempe koselig tur, men angående tattooen min var det bom tur, tattooen hadde ikke gro nok til å gjøre siste "finish". Litt dumt, men en god grunn til å komme tilbake. Tror det blir ca 3 - 4 uker til neste gang jeg drar til Bergen igjen.


Sånn som det ser ut nå flytter jeg til Bergen neste høst. Håper alt går etter planen, for jeg syns virkelig Bergen er en kjempe fin by! Koser meg kjempe masse hver gang jeg er der.


Det er flere som har spurt etter flere bilder av det korte håret mitt så her kommer det et, og over et av mine "vakre" øyne. se hvor ulike de er.


Nå sitter jeg å spiser grønsaker med spisepinner, var på tide med litt middag. Kos dere resten av dagen, samme hvor i verden dere er !

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar