tirsdag 9. oktober 2012

Bilder fra dagen i dag - høst

Jeg var ute før i dag for å ta bilder, tok med meg hunden min og luftet han samtidig. Jeg fikk tatt noen bilder jeg likte. Det er jo kjempe fine farger her på vest-landet nå. Høsten farger vårt land.



De to bildene over her er tatt rett ute i hagen. Jeg bor på den perfekte plass, både for meg selv og for hunden min sin del. Det tar tre minutter å gå til skolen, og ikke mer en ca ti minutter ned på butikken. Vi har god plass inne og en stor hage, det er praktisk når en har hund vet dere.



Jeg bare måtte ut å ta bilder, når jeg var ute å jogget med hunden min i dag tidlig og så meg rundt så jeg så mange fine motiver, da hadde jeg ikke med meg kameraet mitt, litt synd, men gikk fint, var litt annet lys tidligere på dagen.



Nå ligger jeg og hunden min i sofaen og chiller max! Vi skal om ikke så lenge gå en siste tur for dagen før jeg skal pakke og gjøre meg klar til å være hjemme resten av høstferien min, drar hjem tidlig i morgen. Veldig hyggelig om jeg får litt respons på bildene mine :) ♥ Blogges dere!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar