fredag 12. oktober 2012

Bursdag - søsteren min 7 år - kosekveld hjemme

Ja, på onsdag var jeg hjemme en dag, jeg skulle først på dagen til tannlegen og så skulle jeg i bursdagskos til lille søsteren min. Hun ble 7 år på onsdag. Veldig koselig å være hjemme med søstrene mine, lenge siden jeg har vert der nå. Minste søsteren min tok endel bilder, men de to øverste her er det jeg som har tatt, det av meg derimot er det hun som har tatt, hun er 4 år.


Det var som sagt veldig koselig å være hjemme. Vi spiste muffens og kake, lekte med LEGO og teinet masker. Egentlig litt rart at søsteren min har blitt 7 år nå, husker jo at vi var å hentet henne på sykehuset, jeg er 11 år eldre en henne. Syns hun var blitt kjempe stor i fjor når hun ble 6, og nå er hun enda et år eldre.


Begge søstrene mine liker å ta bilder, de er ganske flinke til det også. Tror nok jeg har noe med den interessen å gjøre. Skyldig. Det bildet under her er det minste søsteren min som har tatt, hun er 4.


Jaja, koselig å være hjemme, deilig å komme inn igjen på hybelen. Nå skal jeg ned på butikken å kjøpe gulerøtter. Gå tur med hunden min, blogges folkens!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar