tirsdag 16. oktober 2012

Søsteren min - Typiske Thea - Blogganbefaling

Ja, jeg lovet søsteren min at jeg skulle skrive et blogg innlegg om henne og anbefale bloggen hennes siden hun anbefalte min. Dere finner henne Her!


Dette er en typisk 15 år blogg, ja hun er 15. Hun blogger om hva hun har på seg og hva hun gjør hver dag. Tror hun legger ut et innlegg daglig. Faktisk, i forhold til meg er jo det kjempe mye. Thea legger også ut mange bilder hun har tatt, litt sånn som meg. Hun skrev i innlegget om meg at det var av meg hun hadde fått inspirasjonen sin fra, søtt. Jeg har blogget mye lenger en henne, men må si at hun blogger godt. På hennes blogg er det betydelig mer tekst en det er her.


Thea blogger som sagt om det dagligdagse, det hun opplever hver dag, og jeg tror hun bærer med seg det kameraet over alt. Bildene jeg tok inn i dette innlegget er fra hennes blogg, jeg har selvfølgelig mange bilder av henne men tenkte siden det er bloggen jeg anbefaler og ikke henne så kunne jeg bruke hennes bilder.

Det ligger endel bilder av henne på bilde siden jeg har på facebook: Her! Men dere som har lest bloggen min en stund kjenner henne sikkert igjen fra bilder jeg har lagt ut før. Kos dere med bloggen hennes og legg gjerne igjen en kommentar her når dere har sjekket den ut. :)

AU.ICA 

1 kommentar: