mandag 19. november 2012

Bergen - jentekveld - min helg - julegaver

Jeg har vert i Bergen igjen i helgen da. Vert på besøk med tvillingene. Jeg dro opp torsdag, L kom å hentet meg på båten og så dro vi en liten tur på byen, spilte biljard og drakk litt øl. Super kos start på en bra helg.

Fredag føremiddag var jeg på byen og gikk. Jeg fant tak i et nytt kamera, nye headphones og julegaver til søstrene mine og noen venner. Inkludert Søsteren min Thea og en God venninne Annk. Klikk på likene og sjekk ut bloggene deres!


Fredag kveld dro vi til en venninne av tvillingene. Kjempe koselig kveld, vi spiste lasagne, pratet og hadde det morsomt. Her under ser dere meg og L. Her sitter vi på kjøkkenbenken.


Bare et veldig godt eksempel på at jeg begynner å bli hvit, vinter fargen min kommer. Bare se:


Og dere, jeg blir hvitere. Under her ser dere meg og N, rekner med at dere ser at de er tvillinger, men ja, syns egentlig de var mye likere før. Kjempe koselige jenter.


På lørdagen reiste vi inn til byen og jeg fikk gjort ferdig det som skulle fikses på tattooen min. Deilig å være ferdig. Så dro vi hjem, sov noen timer, vi fant ut at vi bare skulle chille hjemme, så vi lagde taco og koste oss med film.

Søndagen tok jeg  båten hjem, vi var en halv time forsinket, men kom meg omsider inn på hybelen. Elsker å være i Bergen, storkoser meg hver gang. Men likevel litt deilig være hjemme. Spesielt etter ca 5 timer båt og en time på buss.


 I dag var jeg først på skolen, jeg hadde lang dag å var på skolen helt til 4. Men syns egentlig det gikk ganske raskt likevel. En time etter jeg kom hjem kom mamma med hunden min, hun har passet han nå i to uker, deilig å ha han tilbake, har vert litt ensomt uten han. Så nå har jeg pakket inn litt julegaver og skal til på leksene mine, tenkte bare jeg skulle skrive ett innlegg her først. Blogges!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar