fredag 23. november 2012

Filmanbefalinger - noen av de filmene jeg har sett i det siste

Gulliver's travels: Gullivers reise er en film med flere gode skulespillere, det var nok det som gjorde at jeg ville se den. Men det var en bra historie også. Morsomt med alle de små menneskene, måten alt er laget til. Tror nok det har vert litt av en jobb å redigere denne filmen ja. Anbefaler den om dere vil ha en film å se sammen med kompiser.


This means war: Er en kjempe bra film, den har alle elementene med kjærlighet, action og humor. Det er en perfekt film for fredagskvelden med venner både jenter og gutter. Her er eksplosjoner, spionasje, skyting, ja osv, mye action. Kjempe morsom film også, mange bra scener der hvor disse to guttene prøver å ødelegge og spolere hverandre. Love this movie!


Bring it on:denne filmen så jeg sist lørdag når jeg var i Bergen. Sammen med tvillingene. Har sett den før med Sunroadcutie. Koselig film å se med jentegjengen, men ikke noen guttefilm for å si det mildt. Her er det drama, drama og drama. Selvfølgelig dans/cheerleading, ja det som gjør filmen verdt å se. Får kjempe lyst å lære meg å danse når jeg ser slike filmer.


Kongen av bastøy: Er en film med norsk tale basert på noe som virkelig har skjedd. Dette er en dyster, til tider ekkel, veldig virkelighetsnær film. Du får en "god" oppfatting av hva som skjedde på denne øya og hvordan guttene der ute hadde det. Den er direkte og legger ikke skjul på noe særlig, det er en seriøs film, 15 og opp, ikke noe for barn.


Shes the man: Dette er vel mer en spesiell film, digger han skuespilleren dere ser i midten av bildet der, han er så deilig! Er nok en stor grunn til at jeg i det hele tatt liker denne filmen. Men så tror jeg nok at jeg har sett meg litt lei på den også. Men dere, det er en helt grei film, søt historie.


Legg gjerne igjen en kommentar her om du har sett en av disse filmene og hva du syns om dem! Jeg er super interessert i å høre din mening. Og kanskje du kan hjelpe å informere noen som ikke har sett filmene om de burde se dem eller om det ikke er verdt det.

AU.ICA

1 kommentar: