tirsdag 27. november 2012

Filmer jeg har sett i helgen - filmanbefalinger

St. Trinian's: ja, dette er en gammel film dere, jeg har sett den før, men så den igjen nå på søndag, og det da selvfølgelig fordi det var en bra film. Den er morsom og forteller en bra historie. Jeg så den helt alene, eller sammen med hunden min da og det var flere steder jeg lo høyt. Endel klein humor også da. Må sies.


Magic Mike: dette er en film med mye kropp. Den har fått diverse kritikk og det skjønner jeg hvorfor. Denne kjærlighetshistorien som liksom pågår mellom ene hovedpersonen og søsteren til den andre hovedpersonen er litt vel urealistisk og ufølsom. Men når det kommer til strippingen er det en kul film, for all del. Må si jeg ble litt lei innimellom, den var litt lang drøy. Hadde nok vert mye bedre om jeg ikke så den alene. Helt klart.


The Notebook: OH! Denne filmen kan jeg ikke fått sett nok. Det er vel 4 -5 gangen jeg ser den og jeg gråter like mye nå som første gangen jeg så den, det er noe ved hele stemningen filmen bygger opp til slutten av filmen. Det er noe helt spesielt med ekte kjærlighet og hvordan den påvirker oss.


The twilight saga breaking dawn - part 1: jeg er nok ikke den som setter meg ned å ser twiligth for meg selv, men jeg hadde besøk av Anna og da ville hun egentlig se part 2, men siden jeg ikke hadde sett part 1 så vi den først. Det er en bra film, men det er veldig tydelig at det er en part 1, at det ikke er en hel film og du MÅ se den andre delen også.


The twilight saga breaking dawn - part 2: generelt sett likte jeg begge delene, mye action og drama. Haha, vertfall... Mange bra scener, til og med litt humor. Likte spesielt godt hvordan de hadde ruinert rommet på grunn av sengekos. Utrolig vakker unge dette her. Filmene bør ses, er alt jeg trenger å si tror jeg.


Legg gjerne igjen en kommentar her om du har sett en av disse filmene og hva du syns om dem! Jeg er super interessert i å høre din mening. Og kanskje du kan hjelpe å informere noen som ikke har sett filmene om de burde se dem eller om det ikke er verdt det.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar