lørdag 24. november 2012

Gymmen - Stian og Lasse - Konsert - kos jentekveld

I går hadde jeg og Anna jentekveld, vi lagde taco, vi så The twilight saga breaking dawn - part 1og spiste godteri. I åttetiden gikk vi bort i et konsert lokale her på Nordfjordeid hvor jeg bor. Vi skulle på konsert med Stian og Lasse!

Staysman & Lazz




Først var det diverse oppvarmingsband her fra Eid. To "gutteband" og så ei lokal jente som sang til sist. Koselig stemning, var ikke kommet så mange enda når det var oppvarming.



Det var alkoholfritt arrangement og så ja, vi drakk ikke vi! Dette du ser på bildene er alkoholfritt, kjempe godt, gode råvarer, frisk frukt. Så i ti tiden kom Stian og Lasse på scenen.



Jeg må helt ærlig si at jeg ikke var bland deres største fans før, men kjempe nice konsert, er definitivt fan nå. Det var stor stemning, alle skrek, klappet, hoppet og sang med på sangene. Vi hadde til og med en hoppe konkuranse!



Det var flere som fikk komme opp scenen. Hun som var ansvarlig for dekorasjonene og en gutt som går på skolen min fikk komme opp på scenen og danse klinedans til en av sangene og til slutt fikk hovedarrangøren (hun dere ser på bilde over) være med på en sang, dere har sikkert hørt den "Uten Sko". Alt i alt var jeg veldig fornøyd med Stian og Lasse. Hadde en kjempe kveld. Anbefales!

AU.ICA 

1 kommentar:

  1. I write and maintain a blog which I have entitled “Accordingtothebook” and I’d like to invite you to follow it. I’m your newest follower.

    SvarSlett