torsdag 8. november 2012

Komme i form - gå i bro - svømme - vinter

På skolen på tirsdag fant jeg og en venninne av meg ut at vi skulle gå opp i bro, det øverste bildet her er meg og det neste er henne. Det er faktisk litt mye vanskeligere å gå opp i bro på en benk en det er på bakken. Men vi kom oss opp begge to.


Jeg har bestemt meg for at jeg skal komme litt mer i form og har derfor tenkt å begynne å svømme. Inne selvfølgelig, i svømmehall. Jeg har jogget endel i sommer, men det er begynt å bli for kaldt og vått, ikke for å snakke om at det snart kommer snø!
 

Bildet under er tatt i fjor vinter på harpefossen. Jeg hadde da mitt lange røde hår som nå er borte, jeg har bare 2/3 av håret mitt igjen. Har begynt å savne det litt, men ikke på langt nær så mye jeg trodde jeg kom til å savne det.


Det er begynt å bli vinter folkens !!
Jeg gleder meg vertfall mye. Spesielt til å ta nye "snøsportbilder"!! Fikk endel kule i fjor og håper på enda flere i år. Denne uken har jeg ikke hunden min hos meg, savner han såååå mye. Gleder meg også til å ta flere bilder av han i snøen, han elsker snø. Nå har jeg fritimer her på skolen så jeg skal jobbe litt med økonomi innleveringene mine. Blogges!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar