tirsdag 20. november 2012

tatovering - hvorfor fugleburet?

Jeg har egentlig tenkt at jeg skulle skrive et slikt innlegg om tatoveringen min lenge nå, men jeg har bare ikke gjort det. Jaja, her kommer det. Jeg har hatt lyst å tatovere meg lenge. Jeg fant en simpel tatovering på nettet som var helt perfekt for meg. Jeg ELSKET den. Den var mye enklere en den jeg ente opp med, dere skjønner, venninnen min L leverte skissen av hvordan jeg ville ha den. Når jeg kom til Bergen ca to uker senere hadde Marcello teinet denne til meg. Og dere, denne er 1000 ganger så fin som den jeg hadde funnet. Den er akkurat den tatoveringen jeg ønsket meg.


Jeg er veldig glad i tatoveringen min. Den betyr mye for meg. Tatoveringen min symboliserer noe jeg står ved. Det faktum at kroppen og sjelen er to forskjellige ting. At sjelen er fri! Buret er kroppen, og fuglene er sjelen. For meg er dette viktig, uansett hva jeg skal tatovere på kroppen min må det ha en litt større betydning for meg.


I tillegg er det viktig for meg at det er en "vakker" tatovering. Det er noe du skal ha hele livet, noe du bør være stolt over at du har på kroppen. Tatoveringer er kunst, privat kunst, som du har med deg til en hver tid! Det er bare å spørre om hva som helst viss det er noe mer dere lurer på, det gjelder egentlig alt, bare å spørre meg, jeg skal svare så godt jeg kan!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar