tirsdag 4. desember 2012

julpynt - peis - Heldagsprøver

Hei folkens! Ja så er det hele en dag siden jeg blogget sist da, syns jeg har vert flink i det siste! Men det har vert hektisk på skolen så jeg vet egentlig ikke hva som har gjort at jeg har brukt tid på bloggen.


Men sånn er det nå bare. I vertfall, har jeg ikke en vakker hund vel? Nå har han vært hos mamma i går kvell, de kom inn igjen i dag, men hun tok han med seg igjen på grunn av noe buss greier, stress!! Litt ensomt her uten han, må sies.


I helgen bakte jeg og søstrene mine pepperkaker, det vet dere, for dere har helt sikkert sett videoen som ligger ute på youtube, ligger nedenfor på bloggen her også da. Jeg har da hengt opp noen av de pepperkakene vi bakte, så nå er det sommerfugler og bjeller i vinduet vårt her på hybelen.


Bildet over er av noen lyseholdere jeg har fremme hele året, men de er fine da, måtte jo liksom ha noen bilder med her. Under ser dere dem sjuarmede lysestaken vi har i det ene vinduet, syns vi allerede har begynt å få det fint til jul!


Jeg er midt oppe i juleinnspurten, med alle heldagsprøver og alt det der. Det er stress, skal bli godt å bli ferdig, men jeg er så vidt i gang, hadde i går i norsk og så skal jeg ha en i morgen i sosiologi, fredag er det media, tirsdag neste uke er det økonomi og sist uken etter det kommer en norsk igjen på mandagen. Nå skal jeg gjøre enda litt mer forbredelser til den jeg skal ha på fredag i media, og så snakkes vi, oki?

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar