søndag 16. desember 2012

natur - bestemor - skøyteis - juleball i måløy

Ja, jeg vet det er litt lenge mellom hver gang jeg blogger skikkelig, og dette beklager jeg! Men om dere vil lese en blogg som oppdateres hver dag, les bloggen til søsteren min Her, altså ikke slutt å les min, men tror nok dere har tid til begge, så lite som jeg blogger for tiden.
 

Har lagt inn en spotify link over her, hør den ! haha, den er bare utrolig sånn avhengighetsskapende, kjempe morsom sang, blir bare super gira av å høre på den! Så ja, de spilte den en gang på Juleballet i Måløy i går, men jeg syns de kunne spilt den mange flere ganger.


Bildene i dette innlegget er kanskje litt randome, men måtte ha inn noe, og disse hadde jeg ikke delt på bloggen før, flere bilder på facebook siden min, her. Sjekk det ut, super koslig om du liker bilder eller legger igjen kommentarer.


Det første bildet tok jeg i holmedal fra under en bro, når jeg var ute å gikk tur med søskenbarnet mitt, den neste er av hunden min når vi ar ute å sto på skøyter. Det siste her er min nyeste veggpyntejenstand. Det er en julekule med en ugle inni, den er bare utrolig fin! Blogges, venner nå skal jeg på bussen og tilbake på hybelen min.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar