lørdag 1. desember 2012

Selvdigger bilder - juleball - barnevakt - kosetid

Jeg, mot alle odds koser meg faktisk her hjemme. Alene på en lørdags kveld. Jeg passer søstrene mine derfor jeg ikke er på juleballet. Men hadde noen venner her litt tidligere som nå er der da. Har egentlig ikke brydd meg så mye om at jeg ikke skal men når de var her og skulle til å gå hadde jeg plutselig kjempe lyst å bli med dem. Men jaja, sånn er det bare noen ganger.


Jeg tok Juleball bilder av de som var her før de dro, var en jente til her men hun ville ikke at jeg skulle legge ut bide av henne. Veldig fine venner jeg har må jeg si. Og så må jeg bare legge til at disse bildene er tatt med det nye canon 600D jeg kjøpte for to uker siden, jeg pakket det ut for 2 -3 dager siden. Bare elsker det !



Etter vennene mine dro herfra har jeg og søstrene mine hatt motefremvisning og styret på, vi gikk en tur med hunden og nå sover småjentene tungt. Jeg har nå sittet her inne på stuen og bare koset meg og dillet med småting på dataen min.



Siden jeg er alene benyttet jeg sjansen til å ta noen selvdigger bilder, fikk meg et nytt profilbilde og greier. Nå skal jeg legge meg og sove straks, må bare rydde av bordet. Natta, håper alle dere som leser har en fin lørdags kveld!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar