søndag 27. januar 2013

Film anbefalinger - Kino premiere - glede - humor

Ja, jeg burde vel egentlig ha blogget en "filmanbefaling" litt før og så en om litt, merker jeg var begynt å glemme litt fra de som jeg så først av de som kom med på dette innlegget, men tror det gikk fint, håper dere har nytte av det jeg skriver her, finner ut om dere kanskje vil se filmene, lykke til og kos dere med filmene!

Real Steel er en fantastisk "fin" film! Jeg er ikke den største fansen til action og slåssing, men denne filmen er mer. Den er mye slåssing, konekranser og krangling, men det er en fantastisk bra historie bak det hele, her er kjærlighet, familie osv. Alt en film skulle trenge, kjempe fin film, anbefales, skikkelig familie-kos-film!

People Like Us er dramafilm på høyt plan. Her er det en som finner ut at han har en søster og en nevø han aldri har møtt eller hørt om, moren viste at faren hadde en affære, men hun sa aldri noe til sønnen. Når faren dør finner han henne, men hun vet ikke noe, og gjennom filmen får vi se dem bydde opp et vennskap og skape relasjoner.

Dark Shadows er en fantastisk morsom og rar film, jeg tenkte først at det var en skrekkfilm, men innsåg raskt at dette var humorfilm! Den er kjempe morsom, med mange rare, morsomme og kleine karakterer, veldig artig film.

Dark Tide er en "haifilm", men dere, den er bra til å være en haifilm! Jeg er det du kan kalle skeptisk til haifilmer, syns de raskt kan bli dumme, eller urealistiske. Men denne er kjempe bra, den handler ikke direkte om at haien dreper, mer om naturen til haien og på hvilken måte den tenker. Historien ved siden av er elt grei, skjønner meg ikke helt på forholdet til hovedpersonen, men det er nå sånn, den kan være litt ekkel og skummel til tider, ville sagt 15 år. Men alt i alt en veldig bra haifilm!

Gangster Squad er så absolutt en skikkelig harry film, men jeg digger den. Haha, den er egentlig ikke min type i det hele, men den er spennende og actionfylt. Kanskje litt i overkant guttefilm, men jeg gikk på denne kinoen som date, og for å si det sånn, filmen var mye bedre en daten. Det enste jeg vil klage på er at på slutten av filmen blir en av de skudd i skulderen, og så dør han av det, enste jeg vil klage på. Så absolutt verdet de 100 kronene daten min betalte for meg!

It's complicated, ja tittelen sier det helt klart. Her er det en mann og en kvinne som har vert gift, men 10 år etter skilsmissen finner de hverandre igjen, eller de begynner å ha en affære. Det er mye frem og tilbake, skikkelig romanse drama, ikke helt min type film, men litt morsom var den også. Den er koselig og jeg vil si det er en fin film å dele med kjæresten eller en god venninne.

To Rome With Love er en søt film! Han som spiller i FACEBOOK- filmen er hovedperson også her, han kommer til roma med en kvinne, hun får besøk av en venninne som han forelsker seg i og så har vi det gående. Jeg likte ikke denne filmen sånn super godt, ville vel gitt den en 3er, men det er opp til dere å dømme. Vil påpeke at den til tider er ganske så rar.

This Is 40 er en kjempe koselig film, type moderne familiefilm. Vet ikke helt, her er mye rart av banning og litt grove scener, men ja. Det er en komedie og den er perfekt for en jentekveld, ja til og med om det er en gutt til stedet. Det handler om en mann og en kvinne som er blitt 40, og hvordan det er. Deres og barnas hverdagsliv. Så absolutt en bra film, må anbefales!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar