søndag 6. januar 2013

julaften - romjulen - nyttårsaften - siste halvår på videregående

Heisann alle sammen! Jeg vet det er veldig lenge siden jeg blogget, nesten en hel måned, men sånn ble det bare, jeg har hatt så mye annet oppe i hode mitt at det på mange måter ikke har blitt tid til det. Så nå kommer et litt sånn oppsamlende innlegg på hva jeg har gjort i desember og den første uken i januar.

 

Det første bilde over her har jeg tatt hos pappa, vi er mange barn og med litt besøk i tillegg ble vi 11 stykker som feiret jul ilag, tror dette må være ny rekord for oss. Det var kjempe koselig å være så mange! De anbefales på alle måter.


Det neste bildet, det over her, av hunden min og treet i stuen til mamma er tatt i romjulen en dag, er ikke helt sikker på hvilken dag, men jeg tipper 5-6 juledag, vi pakket nemlig ikke opp de siste pakkene våre før 4 juledag vi.


Så kommer nyttårsaften da, og som de fleste som leser her vet så har jeg hund. Han var selvfølgelig kjempe redd så jeg fikk ikke tatt så mye bilder av rakettene som jeg hadde villet.


Dette er også første året jeg ikke går nyttårsbokk tror jeg, har vertfall pleid å gå, men siden hunden var redd valgte jeg å bare ta en rolig kveld hjemme med den. Men det var så absolutt koselig det også, når hunden min endelig klarte å roe seg ned igjen. Hehe, tror han trodde det var krig eller noe, han løp fra meg ned i kjelleren til søsteren min, inn til broren min og så opp igjen til meg, virket som om han skulle sjekke om gikk bra med oss.
 

Første uke i januar har det egentlig ikke skjedd så mye. Jeg har begynt på siste halvår av videregående, jeg går allmenn for dere som ikke viste det. Neste "store" som skjer i mitt liv er vel at hunden min blir 3 år den 11 januar.  Det sier vel litt om hvor mye som skjer i mitt liv, hehe, neida.


Håper dere ikke er altfor  sinte for at jeg ikke blogget på en "lang" stund, men sånn er det med denne bloggen, den oppdateres når jeg føler for det!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar