lørdag 19. januar 2013

Morgentur - Shadow - Deilig vær - 7 minusgrader

Da er jeg og hunden min Shadow kommet igjen fra vår morgentur. Vi gikk hjemme fra oss, opp i storesvingen og så ned igjen kirkebakken. Deilig tur i 7 minusgrader! Jeg benyttet selvfølgelig anledningen til å få tatt noen bilder, solen var på Stadt!



Shadow storkoser seg her på Stadt, her er så mye mer å gjøre en på Eid, for en hund altså. Han ruller seg på marken og stor trivs. I går kvell var vi ute på isen og gikk på skøyter, eller jeg hadde skøyter, han gikk på potene, men han var veldig flink, tror han hadde det kjekt også.



Vakre, vakre, vakre hunden min! Vi skal ut å stå mer på skøyter nå om litt, sammen med pappa og småsøstrene mine. Blir super kos. Skal se om det blir et innlegg der fra også. Håper alle har en fin lørdag! Jeg gjorde endel lekser i går og skal gjøre mer i kvell, men det ødelegger ikke min helg nei.


Så skal jeg se om jeg rekker en tur på cafe med sooolvei, min venninne her fra Stadt. Viss ikke blir det nokk en annen form for kveldskos på oss, film eller noe sånt. Kos dere videre denne strålende lørdagen. Blogges.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar