lørdag 9. februar 2013

Photoshoot - Typiske Thea - Shadow - Tattoo

Heisann alle dere, mine lesere! Har dere en fin lørdag så langt? Det har jeg. Jeg og søsteren min Thea, hun blogger på typiskethea så der kan dere sjekke henne ut.



Hun har da tatt disse bildene av meg, og så tok jeg bilder av henne. Hun legger sikkert ut noen av de jeg tok på sin blogg ogå. Så har jeg ordnet litt på lys og kontrast, men ellers er de ikke redigert.



Min kjære elskede tatovering.



Ganske fint her på Stadt, Ekstremt kaldt ute da, selv om det var sol. Men det hadde nokk også med at jeg ikke hadde på meg jakke å gjøre.


Håper dere har en super fin lørdag videre, kos, blogges. Hugs UKM på Stadt i dag kl 4. Jeg legger ut bilder av mine bidrag enten senere i dag eller i morgen. Blogges.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar