fredag 15. februar 2013

UKM - Selje - 4 år - fotobok - maleri

Dette er da det fjerde året jeg er med på UKM, mange som mener alt jeg burde melde meg på på Eid, men jeg velger å støtte min hjemkommune Selje. Så ja, det var sist helg, så altså en uke siden, vet ikke helt hvorfor jeg ikke har blogget om det før, men her kommer innlegget om UK Selje.


Som endel av dere sikkert allerede veg fikk jeg 17 av bildene mine på sunnmørsposten.no stikk inn og der dere så får dere de flere bilder der, av de som deltok, det jeg legger ut her er jo ganske egosentrisk. Dere kan også finne bilder som jeg har tatt på lokalsiden til Selje UKM.

I bildet over kan dere se meg og de to bidragene jeg hadde med å år. I år er det året jeg har vært mest fornøgd med, nå har jeg hatt med 7 bidrag fordelt på 4 år, alle de 5 bidragene jeg hadde med før i år har kommet videre, men i år var det bare fotoboken min som kom videre, altså, sommerfugl bildet der kom ikke videre, det er jeg veldig skuffet over, men den dagen måtte jo komme. Den dagen ikke begge bidragene mine kom videre.


Over her kan dere se meg og Sunniva., hun spiller piano og synger. Hun er veldig flink! Og kom selvfølgelig videre til fylkes mønstringen. Både jeg, søsteren min og søskenbarnet mitt kom videre til fylkes mønstringen som i år skal være i førde.


Her er Selje sin UKM gjeng på scenen. Etter en kjempe artig kveld. I år ble jeg ikke intervjuet eller noe, men tidligere år har jeg vært både i avisen og på nett tv, jeg legger en link HER så får dere lete litt, for denne linken leder til fylkes mønstringen Sogn og Fjordane 2012 der hvor jeg ble intervjuet på nett tv. Hadde ikke tid til å sitte å lete etter den eksakte linken, men ja, for spesielt interesserte. Nå må jeg rekke bussen. Blogges!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar