torsdag 28. februar 2013

vinterferie - klær - gammel blir som ny

Sorry at dette innlegget kommer litt sent, jeg kunne vel egentlig ha posta det i vinterferien på lørdag eller noe sånt, men jeg har ikke giddet å blogge, ja sant, kjempe god grunn, ja det syns jeg også. Jeg var syk i vinterferien, selvfølgelig, er ikke det typisk? Siden jeg var så dårlig prøvde jeg å ligge mest mulig i ro, derfor fikset jeg opp igjen litt gamle klær.


Øverst her kan dere se en topp jeg malte bart på, i utgangspunktet ble den SUPER KUL, men barten er skeiv, så ja, veldig domt, må lage en ny overdel med bart på, digger de.

Jeg og søsteren min kjøpte slike "nagler" når vi var i Ålesund på fredagen. De koster litt over 30 kr for et brett. Du kan bruke det på veldig mye forskjellig, jeg har festet dem på en rød bokse jeg har, jeg liker den i utgangspunktet veldig godt, den er super behagelig å gå med så dette var bare en liten "touch" som gjorde den enda bedre.


Den røde boksen bruker jeg mye, men de andre klærne i dette innlegget er det lenge siden jeg har brukt, men har begynt å bruke de igjen nå. Eneste toppen jeg ikke sydde, den røde buksen hadde hull i lommen, dångri buksen hadde hull og shortsen hang nesten ikke sammen på sidene. Men nå er de sydd og jeg kan bruke dem igjen, trenger ikke kjøpe nye klær når en kan jobbe med hendene.


Det er denne boksen dere ser nederst her jeg jobbet mest med. Jeg hadde en helt vanlig slitt dångri bukse med hull i som jeg egentlig ikke bruker så mye lenger, mest fordi det er wow merke, teit å døme itifra merket, men det er jo liksom barneklær. Tingen er at den er veldig god å gå med å den passer meg enda. Det jeg gjorde var at jeg tok et stoff og håndsydde utenpå lommene der logoen var, og så tok jeg "nagler" på kanten av stoffet. Boksen ble helt som ny, den har liksom fått litt personlighet i forhold til helt vanlige dångri bukser.


Håper dere setter pris på dette innlegget når jeg skrev så mye her, jeg vil prøve å sjerpe meg å blogge mer, men jeg kan ikke love noe, er ikke så lenge igjen til eksamen vet dere. FIKK RUSSEKLÆR TIRSDAG. Så nå nærmer det seg, tre år på EID VGS er snart forbi, tiden går så ekstremt raskt, helt merkelig. Blogges dere!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar