lørdag 2. mars 2013

Film anbefalinger - skrekk - humor - drama

Jeg skrev i sist innlegg at jeg skulle skrive en film anbefaling av den filmen vi så når jeg hadde laget muffens. Så her kommer den og tre andre filmer jeg har sett i det siste. Kos dere med filmene da folkens, disse fire likte jeg godt alle sammen, på hver sin måte.


The Last Exorcism: denne filmen har jeg hatt lyst å se lenge. Gleder meg veldig til 2eren kommer ut. Den er ekkel, men jeg kan ikke si den er så altfor skummel, den kunne ærligtalt vært litt mer overbevisende, men alt i alt er det en bra film, og jeg tror nokk jeg er i overkant skeptisk/kritisk til denne typen filmer.


Pitch Perfekt: denne filmen bare så jeg uten å helt vite hva jeg skulle forvente, den var engentlig kjempe gøy, komedie film. Jeg trodde vel egentlig når jeg så traileren at det skulle være mer fokus på ungdommene, skole, kjærester osv, det er jo mye det, men i overkant mye kor. men bra film, jentefilm.


Smiley: denne filmen har jeg "ventet" på å se. Jeg har sett traileren kjempe mange ganger og har liksom aldri fått meg til å se den, fordi den bare ser helt forferdelig ut, altså tror jeg gjør den mye være en det den er, rett og slett fordi maske tingen er så ekkel, jeg syns slikt er mye skumlere en vanlige folk, har mye med personlighet, ansiktsuttrykk og følelser å gjøre. Den er skummel, anbefaler den på det varmeste, men for all del, IKKE SE DEN ALENE!


Silver Linings Playbook: dette er en film om to stykker som har opplevd mye i livet og har varige men fra dette. De kjemper for forskjellige ting, men de møtes og finner ut at de kan hjelpe hverandre. Det er en dramafilm tror jeg, men jeg syns den var like mye romantisk og morsom som dramatisk.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar