torsdag 7. mars 2013

russeknute # 1 - penge innsamling - kreftforeningen

Som sikkert mange av der vet er jeg russ i år, rødruss. Og på tirsdag tok jeg min første russeknute "samle inn penger til et godt formål". Vi samlet inn penger til krafttak mot kreft, dette er en kjempe viktig til å kunne gi penger til og jeg er veldig glad for at jeg kunne gjøre litt å samle inn penger til et slikt viktig foretak.


Jeg hadde med meg hunden min og samlet inn penger fra hus til hus. Med tanke på hva de kan utrette i forskjell og hvor viktig det er å fremme forskning på kreft syns jeg det var kjempe bra at jeg kunne bruke litt av min tid til å hjelpe andre. Dette innlegget var ikke for å skryte over at jeg har samlet inn penger, men for å oppfordre dere alle til å gjøre det samme som russ, saml inn penger til en god sak og utgjør en forskjell!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar